poniedziałek, 14 stycznia 2013

Jestem na kompie :O

Witam! Tym razem nie jestem na tablecie :O Jestem na kompie w kafejce internetowej. Zacząłem pisać tutaj, ponieważ do domu wracam za półtorej godziny i nie wiem czy się z wpisem wyrobię. Więc tak do rzeczy. Pewnie się zastanawiacie dlaczego wracam do domu dopiero za półtorej godziny, a jest już dawno po szkole. Powód jest prosty - mam dodatkowy angielski, który zaczyna się dwie i pół godziny po szkole i trwa godzinę :/ Więc skoro zaczyna się o 16:30 to łatwo wyliczyć, że kończy się o 17:30. Plus droga do domu, obiadokolacja i lekcje to wolny jestem dopiero o ok. 18:45. Nie wiem czy o tej godzinie wyrobię się ze wpisem :/ Możliwe, że jak będzie mi się chciało (raczej nie) to dam drugi wpis :O Rzadko będzie się to zdarzało ale jednak takie sytuacje będą. Jestem trochę zdziwiony i zaskoczony, że było dwa komentarze i to tylko dotyczące jazdy na sankach :/ Wolałbym komentarze dotyczące konkursu. Ale ważne, że wogóle były pod tym wpisem jakiekolwiek komentarze :)
TO chyba na tyle. Więc trzymajcie się i nara Ziomki!

2 komentarze: