piątek, 11 stycznia 2013

Pierwszy wpis na nowej stronie + WEEKEND!!!

Witam! To jest pierwszy wpis na blogu z nową stroną! Została zmieniona, bo na tamtej były błędy :( Chcecie czcionki takie jak na poprzedniej stronie? ( http://nie-ogarniety-czlowiek.blogspot.com/ )Piszcie w komentach. Mi to jest obojętne bo to 5 minut roboty. Takie pytania:
-Chcecie czat?
-Chcecie licznik wyświetleń?
-Chcecie odtwarzać muzyki? (jeśli tak to jakie piosenki?)
To chyba wszystkie.
Dzisiaj w szkole miałem tableta (tego na, którym teraz pisze) i na przyrodzie mój kolega (nie mówie kto aby nie było pretensji) grał na nim i pani mi go zabrała. Na szczęscie po następnej lekcji (była z tą samą panią) oddała mi go :) Nic więcej dzisiaj szczególnego się nie działo.
W końcu weekend!!! Czekałem na niego aż 5 dni xD Na weekend nie mam jakiś szczególnych planów. Chciałbym pojechać do kina na "Hobbita", ale nie wiem czy pojade :/
Dobra kończe ten wpis. Nara ziomy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz